-
Kan ik bestellen zonder een account aan te maken?
Ja, het is mogelijk om te bestellen zonder een account aan te maken.
-
Hoe maak ik een account aan?
Je kunt een account aanmaken door rechts boven in het scherm te klikken op ' Registreren' of door te klikken op 'Account aanmaken'.
-
Waarom kan ik niet inloggen?
Let op hoofdletters en kleine letters bij het invoeren van je wachtwoord. Staat de Caps Lock-toets niet aan? Mocht het nog steeds niet lukken om in te loggen, ga dan naar 'Wachtwoord vergeten' en vraag een nieuw wachtwoord aan.
-
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Als je inlogt onder 'Inloggen', kun je onder 'Mijn Account' je gegevens wijzigen of gegevens toevoegen.
-
Hoe kan ik inloggen?
Je kunt inloggen met de combinatie e-mailadres en wachtwoord. Om te kunnen inloggen met je e-mailadres, moet je al wel eerder een account hebben aangemaakt.
-
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
Nee, dit is niet noodzakelijk, maar wel aan te raden. Door een account aan te maken doorloop je sneller het betaalproces, kun je meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je naar 'Inloggen' gaan en daar op 'Wachtwoord vergeten' klikken. Je vult je e-mailadres in en ontvangt dan een nieuw wachtwoord.
-
Ik wil mijn account verwijderen
Om je account te verwijderen kun je een e-mail met je gegevens sturen naar klantenservice@theathletesfoot.nl of klantenservice@theathletesfoot.be en wij verwijderen je account.
-
Wat wordt er met mijn persoonsgegevens gedaan?
Wanneer je via het e-mail formulier ons een e-mail hebt verstuurd, als je je hebt aangemeld voor de The Athlete’s Foot NEWS of hebt meegedaan aan een actie, dan worden de persoonsgegevens gebruikt om verder met je in contact te treden. De gegevens worden niet gedeeld met andere partijen en niet gebruikt voor andere doeleinden.
-
Wat zijn de verzendkosten?
De standaardverzendkosten bedragen € 4.95 per bestelling. Bestellingen boven € 49,99 worden gratis verzonden. Afhalen in de winkel is altijd gratis.
-
Wat is de levertijd van de producten?
Heb je voor 17:00 uur jouw bestelling geplaatst? Dan wordt jouw bestelling in principe de volgende werkdag bezorgd. I.v.m. drukte door het Corona-virus verwacht PostNL extra tijd nodig te hebben voor het verwerken en bezorgen van pakketten. Het kan zijn dat je bestelling hierdoor langer onderweg is dan dat je van ons gewend bent.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling gratis op te halen bij één van onze The Athlete’s Foot stores in Nederland. Jouw bestelling wordt dan vanuit ons centraal magazijn of een winkel naar de door jou opgegeven store gestuurd. Je kunt dit aangeven in het bestelproces. Het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen in een Belgische winkel.
Let op! I.v.m. de COVID-19 maatregelen zijn onze Nederlandse winkels op dit moment gesloten en is afhalen alleen mogelijk na het maken van een afspraak.
-
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Je ontvangt van ons een track & trace code via e-mail, zodat je de status van jouw pakket kunt volgen.
-
Wat doe ik als het product niet binnen de levertermijn geleverd is?
Wij proberen uiteraard je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Helaas komt het door allerlei oorzaken incidenteel voor dat bestellingen er langer over doen. Is de bestelling een week na het plaatsen van de bestelling nog niet afgeleverd op het aangegeven afleveradres of bij de buren? Stuur dan een e-mail aan de klantenservice op klantenservice@theathletesfoot.nl of klantenservice@theathletesfoot.be
-
Kan ik ook vanuit het buitenland en bestelling doen?
Helaas is het niet mogelijk om op adressen buiten Nederland of België te leveren. The Athlete’s Foot bezorgt alleen op Nederlandse en Belgische adressen.
-
Kan ik mijn bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?
Ja, je kunt tijdens het bestelproces een alternatief afleveradres invullen, bijvoorbeeld op je werk of bij de buren.
-
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres invullen, bijvoorbeeld op je werk of bij de buren. Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling op te halen in één van de The Athlete's Foot winkels in Nederland. Je betaalt dan geen verzendkosten. Het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen in een Belgische winkel.
Let op! I.v.m. de COVID-19 maatregelen zijn onze Nederlandse winkels op dit moment gesloten en is afhaling dus niet mogelijk.
-
Wat gebeurt er als ik bij bezorging niet thuis ben?
Je pakket wordt bij de buren aangeboden als je niet thuis bent. Is het niet mogelijk om het pakket bij de buren af te leveren dan komt Post NL later nog een keer terug. Indien het dan weer niet mogelijk is het pakket af te leveren dan gaat het pakket terug naar het dichtstbijzijnde Post NL Servicepunt waar de bestelling voor je klaar ligt.
-
Wat doe ik als het product niet binnen de levertermijn geleverd is?
Is de bestelling een week na het plaatsen van de bestelling nog niet afgeleverd op het aangegeven afleveradres of bij de buren? Stuur dan een e-mail aan de klantenservice op klantenservice@theathletesfoot.nl.
-
Ik heb geen verzendbevestiging gekregen van de verzending.
Het beste kun je je gegevens mailen aan klantenservice@theathletesfoot.nl of klantenservice@theathletesfoot.be. Je krijgt dan zo snel mogelijk een antwoord van ons.
-
Mijn track & trace-code functioneert niet.
Jouw track & trace-code werkt pas na 20.00 uur ’s avonds. Als er een storing is, kun je jouw track & trace-code doorgeven, dan nemen wij contact op met de koeriersdienst en krijg je van ons bericht.
-
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?
Het is niet mogelijk om de bezorgdag of tijd zelf te bepalen.